Friday, August 16, 2013

reunion sk selama jalan menteri :)

assalammualaikum. 
hello blog :) 
antara bende sweet muwit yang nak di share pasal reunion :)
haha. jumpa kawan kawan. *takde lah tak jumpa bertahun kecuali dua tiga org la
haha yang lain memey selalu jugak jumpa. tup tup. reunion pun muka sama :) alhamdulillah jugak. jumpa cikgu cikgu zaman tok kaduk dulooo.
hewhew. penat jugak. tahniah kepada organizer yang bersusah payah, yang menjemput sume :)
titipan untuk reunion semalam :)

da bomb bannernye :) simple tapi ckup bermakna .


ehem. ini amik dari zakwan./ haha. :)

ini nadhirah omar :)

well/. ini barisan kanak kanak lelaki dengan guru guru terchenta

so seperti caption di atas. giliran kanak kanak perempuan pula bergambar
ehem ehem. ini nad, atin nani, fathiyah n aku. hoho.

sempat lagi mek mek ini bergambar sebelum balik


 sayonara ! best reunion :) type type. malam ni dah nak balik jb. doakan kesejahteraan saya pergi dan balik :)
*off to thailand for two weeks :)


No comments:

Post a Comment