Wednesday, August 14, 2013

jyeah. kami semua .

assalammualaikum. hai. blog :) kembali
~ aku sedar aku dah lama tak post kat sini. harap maaf. di hujung hujung cuti baru nak semnagat.
here we go nurhanisa,
antara benda sweet yang aku buat cuti ni :) puasa, raya. haha. itu je ke ? haha ada gak aku melawat maktab. jumpa kawan kawan yang sangat dirindui. cikgu cikgu yang superb punya. alhamdulillah.. perjalanan pergi balik selamat :) thanks to kak shiq yang menjadi driver tak rasmi kami .

ini kak shiq, kak tie n rushda :)

ini pula kami ngn cikgu tersayang. en. ali shafiee. :)
erk. ni sempat posing depan bilik seminar . time nak exam sini lah dak tala pun

both my best buddy :)

tidak dilupakan ini jua.

depan bilik kaunselor terchenta. puan norashikin :)

jejaka terhangat di pasaran. roslan ahmad. haha.




banyak sebenarnya benda nak cerita sepanjang cuti :) sakit, demam bagai. haha. riang raya bersama kuih raya di rumah. erm. indah sumenye. alhamdulillah dapat pulang bercuti di rumah ngn keluarga. yeah ! hargailah keluarga selagi kita berkesempatan. semuanya yang kita ada haruslah disyukuri. :) jikalau ia pergi dan tak mungkin kembali lagi, jangan pula dikesali. jyeah ! cik nisa bermadah pulak dah -,-
aku lupa pulak. sempat p taiping umah keron n adila :) haha. spent time walau kejap pun dah cukup . yang kita nak sangat bukan lah masa. tapi MEMORI :)

kerakusan bergambar. hak kami. haha.
with khairun kecik !

No comments:

Post a Comment