Sunday, June 24, 2012


salam. awok. dh lama ta mengarang cerekarama. dh bersawang pun awok ni. uhuk uhuk. mintak maaf. saya mengaku saya pentingkan diri :)
tp ari ni saya menulis bukan sebab sedih tapi sebab gembira. awok teruja tak??
chak. chak. chak. today nak ckp pasal whole things and some conclusion for my life now :P
awok tahu apa itu sahabat? awok ni saya nak cite.
sahabat tu kan..
die ada bile kita sedih dan kita gembira. dia ta kisah siapa kita. bagaimana kita. dari mana kita n apapun. :) dia tetap terima kita seadanya. well. itu sahabat sejati :) awok pnah jumpa? saya ada jumpa. namanya tak boleh lah saya cerita. saya bg thu je cerita saya. *bukan cerita awok eh yang saya merepek nii.
al kisah. sahabats saya ni mereka memahami mereka mengerti mereka menyedari mereka menyakiti mereka mengubati mereka bernyanyi *huduh nya:(. HAHAHA. well. sahabat ni yang mewarnai kehidupn. awok. sebenarnya bila awok bersahabat kongsilah sahabat awok itu bersama yang lain nak tahu sebab apa? ini lah masanya awok membuktikan yang sahabat awok memang terbaik. biarlah yang lain turut berkongsi kerana sahabat sejati akhirnya sentiasa menyayangi sahabat nya :) walau kita berjauhan atas bawah. belakang depan. di fikran ni selalu memikirkan dan di hati ini selalu mendoakan. bila sahabats awak sakit, awok yang risaukan dia. bila mereka gagal. awok turut bersedih. bila mereka berjaya. awok turut tumpang gembira. bila mereka buat salah awok turut menegur. dan bila sebaliknya awok menerima :) itu kita panggil sahabat.
awok pernah menangis sebab sahabat atas kejayaan mereka? pernah turut merasai kesedihan mereka. TAHNIAH awok berjaya menjadi sahabat sejati. *adakah kali ini saya dapat memnuhi objektif sebenar nak menulis. chup. chup.
awok. sahabat selalu mempercayai. and bila awok percaya sahabat sepenuhnya takan adalah masalah :) awok pulak jgn ambil kesempatan atas kepercayaan yang diberikan. btw,
ini yang jadi pada saya sekarang. sahabat bnyak membantu. bila dah di rantau orang ni. *semenanjung lagi. kita perlukan insan insan lain selain keluarga :) mereka adlah rakan. dan di antara rakan ada sahabat . haragai persahabatan selagi ada .> <

No comments:

Post a Comment