Monday, September 5, 2011

uhibbuki lillah ya ukhti habibaty qolbi:D credit to all my gf:)







salam.ekeke:)

ditakdirkan saya berkawan dengan ramai org:)saya bersyukur rakan-rakan slalu di sisi membantu.ta kire susah n senang.kawan sejati slalu ad di sisi:)shabat saya.khairunnisa, farah aqilah and marliana.heheeh:)naty saye upload gambar mereka

sebenarnya main is cerita pasal sahabat saya yg ta pernah naik nama di sini:)saya pnggil dia(dush).
ok?
si dush ni pandai satu bahasa yang saya ta beberapa paham.maklumlah amik aliran sains, ta blaja la benda neh.
amik kau dia pusing otak saya yang memang ta beberapa sihat ini dengan ayat arab.
nasib si farah aqilah tawu kan.you are my knight in the shining armour. ahahah.
fa'ar translatekan. pe maksud n pe aytnya t kamu tawu sniri.kalu bgtaw kamu kata saya jiwnag.
ahahah:)ta boley la. tak rock kan mcm uh:D.saya knal dia da lama sngt dari darjah lima.n bersyukur dia ditakdirkan jadi kawan saya:P




to all peeps.nak tawu sapa dia.u can ask me by yourself.it won't be a big deal.

No comments:

Post a Comment