Monday, September 5, 2011

salam,haiyai.blog.
nah ini conclusion untuk cuti mkali ini:)weee.saya gembira sangat:).

raya pertama:)
segak bergaya pakai baju raya.hahaha.ukan bju raya pun.da pnah pakai.huhuhu").balik kampong tp sblom uh solat raya di rumah n selepas itu berjalan umah jiran tetangga la.
pulang ke kampong.OH NO! sibuk nye saya.cucu sulong kan.bekerja keras la.dah after maghrib bwu balik umah tok sedara.hahaah.again.pnat nya:D

raya kedua.hahah:)
laghi la sibuk pukul 10 dah ad tetamu berkunjung.tak len ta bukan adik2 mama yg tinggal dkt sg.star:)adoilar.diikuti atok n pak su serta anaknya.then.pak teh sekeluarga.tok njang sekeluarga.tiba2.dtang dua makhluk yg amat dikenali.hahah:)kate ta jadi datng.hampeh lu hanan:)dtangnya bersama wan tedy:)hahaha.ad la kawan dtng.

raya ketiga pula:)
raya ketiga saya berjalan sahaja. umah sepupu baba.hahaah.duet raya?saya ta dapat pun.huhhuu:)dah tua:) dah besar:) tape.sabar ea.huhuhu:)tp pegi umah mak cik ani. yg mengasuh dulu. wah,,.rindunya.dapat pun jumpe.beliau tinggal di ijok.dah ade cucu dah pun. dua:D comell sngt:) tahniah cik ani:)

cukup la sampai raya situ.tada yg boleh di ulas:)
knapa saya gembira jom usya next entry:D

No comments:

Post a Comment