Friday, December 17, 2010

lambaian terakhir:)

asalamualaikum..huarghh.
saya dah lega. actually., td dah bace ape yg die antar kat facebook. herm., saya pun dah mahu brubah. saya tanak jd cam dulu., someone yg full of jahil.. haha. tada words lain. unly dat things that i can think now!:). erm., thank you untuk kputusan itu. it give both of us satu way yg lbiy bek. moga kita berjaya dalam masa yg seterusnya. thanks jugak nasihat kamu. saya pun dah baca about that,tapi maklumlah org yg jahil ini tidak tahu menimbangnya dngn baik. i really appreciate that kamu dah tlibiy dahulu buat tindakan although ak trlambat. it realy big appeciate. erm., saya ta sdiyh tp bersukur coz we done a right thing. thank you lg sekali. skunk nie srius ase amat lega n satu beban yang agak besar sudah telepas:) lpas niyh mayb perjalanan kita lbiy seronok dan mudah untuk diharungi.,

SEKARANG SAYA NURHANISA YANG BARU.

selamat tinggal yang lama.,.untuk kawan saya itu SELAMAT BERJAYA.,

dan saya amat arap untuk kamu tidak pertnah baca blog ini.kerana ia tidak dtlis dlam facebok itu:)

No comments:

Post a Comment